نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 16:02

فعالیت موکب‌های خراسان جنوبی نمونه موفقی از مردمی سازی امور

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکیدات دولت بر مردمی سازی فعالیت ها گفت: فعالیت‌های مواکب ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی نمونه و الگوی موفقی از مردمی سازی امور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس‌زاده صبح شنبه در جلسه هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فعالیت‌های مواکب ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی نمونه و الگوی موفقی از مردمی سازی امور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مواکب ستاد بازسازی، ظرفیت‌های مردمی را پای کار آورده‌اند، بیان‌کرد: علاوه بر امور معنوی در مسائل و بحران‌هایی چون زلزله بشرویه نیز موکب‌های استان گره گشای امور مردم بودند.

عباس زاده ادامه داد: در زمان برودت هوا در زمستان ۱۴۰۱ و مشکلات تأمین انرژی، نانوایی‌های سیاری که در اختیار موکب‌های ستاد بازسازی عتبات برای خدمت رسانی در ایام اربعین داده شده بود به کمک مردم در برخی مناطق چون شهرستان زیرکوه آمدند تا مردم در تأمین نان دچار مشکل نشوند.

وی افزود: موکب‌های ستاد بازسازی عتبات حتی برای ایام نوروز نیز اعلام آمادگی کرده بودند که در صورت وقایعی چون سیل و … به کمک مردم بیایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1135718

مهمترین اخبار ایران و جهان: