نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:24

۱۰۶ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سال گذشته ۱۰۶ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح دوشنبه در مراسم تحلیل از کارگران نمونه در بوشهر اظهار داشت: کارگران در موفقیت مجموعه خود نقش مهمی دارند و واحدهایی موفق می‌شوند که دارای کارگران ماهر، توانمند و پرتلاش باشند.

وی نقش کارگران متخصص و ماهر در کاهش آثار تحریم‌ها را مهم دانست و افزود: کارگران در خط مقدم اقتصادی مقاومتی قرار دارند و جایگاه شاخص در افزایش تولید از جمله بهره‌وری بسیار مهم و مؤثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه اگر کارگران به تخصص و مهارت مجهز و توانمند شوند بهره‌وری ارتقا می‌یابد گفت: برنامه افزایش بهره‌وری در استان بوشهر در حال تدوین و اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه سال قبل ۱۰۶ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت خاطرنشان کرد: ۱۳ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر که تحت تملک شبکه بانکی قرار گرفته‌اند با حمایت‌های ویژه به چرخه فعالیت برمی‌گردند و احیا می‌شوند.

باستین توسعه زنجیره ارزش راهبری در صنایع و کارخانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در تولید خرما، ماهی و میگو پرورشی در کشور جایگاه مهمی دارد که افزایش تولید با ارتقا بهره‌وری یکی از برنامه‌های امسال است.

در این آئین از کارگران و کارآفرینان برتر استان بوشهر با حضور استاندار و مسئولان اجرایی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179818

مهمترین اخبار ایران و جهان: