نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:43

همکاری لازم جهت تأمین زمین برای مدارس غیردولتی در خراسان‌شمالی انجام شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مؤسسات غیردولتی کمک‌حال مجموعه آموزش‌وپرورش هستند که می‌توانند باری از دوش آموزش‌وپرورش بردارند؛ بنابراین دغدغه‌های آنها با کمک دستگاه‌های متولی باید حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان در سال جدید اظهار کرد: معلمان اولین قلم را به دست فرزندان ما می‌دهند و تا پرورش آنها در سطوح ملی و بین‌المللی و کسب عناوین مختلف در المپیادها همراه آنان هستند؛ لذا تجلیل از معلمان باید باشکوه انجام شود.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم افزود: بزرگداشت هفته معلم چنان باارزش است که برای نسل‌های آینده نیز این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: با تأکید بر اینکه ویژگی‌های یک معلم خوب در هفته بزرگداشت مقام معلم نهادینه شود، تصریح کرد: بحث مهم در آموزش‌وپرورش تربیت است که از دل آن آموزش بیرون می‌آید و این مهم توسط معلمان محقق می‌شود.

حسین‌نژاد به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی نوبت خرداد و تأثیر معدل آن در کنکور اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت ویژه این امتحانات ضروری است مراقبت‌های لازم و خرید تجهیزات هم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی در خصوص تأمین زمین مناسب برای مؤسسات غیردولتی جهت ساخت مدارس بیان داشت: مؤسسات غیردولتی کمک‌حال مجموعه آموزش‌وپرورش هستند که می‌توانند باری از دوش آموزش‌وپرورش بردارند؛ بنابراین دغدغه‌های آنها با کمک دستگاه‌های متولی باید حل شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146018

مهمترین اخبار ایران و جهان: