نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 11:28

توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان مرکز خراسان جنوبی

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: در راستای اجرای پویش «هلال رحمت»، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مرکز خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش «هلال رحمت»‌ هلال احمر اظهارداشت: این طرح با هدف کمک به معیشت اقشار کم برخوردار، خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت اجرایی می شود.

وی ادامه داد: طی ایام ماه مبارک رمضان، به همت خانه هلال امام جعفر صادق ( ع ) و با مشارکت و کمک خیرین بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی در محلات کمتر برخوردار شهرستان بیرجند توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: همچنین با پیگیری های واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر، تعدادی موکت به ارزش ریالی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان توسط یک خیر نیکوکار، برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند، بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر دریافت شد.

ذاکریان با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به نیازمندان توسط خانه هلال امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، درراستای عیادت و دلجویی از یک بیمار نیازمند و محروم، یک دستگاه اکسیژن ساز  و بسته معیشتی در اختیار وی قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی خیران و نیکوکاران با این جمعیت، بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند همواره آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126818

مهمترین اخبار ایران و جهان: