نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 10:51

64 قبضه سلاح کلت کمری در حوزه هنگ مرزی دهلران کشف شد

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: تعداد ۶۴ قبضه سلاح کلت کمری،۱۲۷ تیغه خشاب کلت و پنج هزار و 340 عدد فشنگ سلاح کلاشینکف در حوزه هنگ مرزی دهلران کشف شد.

سرهنگ رستمی فرمانده مرزبانی استان ایلام  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با انجام اقدامات در راستای  کنترل و اشراف اطلاعاتی در حوزه هنگ مرزی دهلران بنا بر اخبار واصله بنا بر اینکه عده ای از افراد بومی شهرستان دهلران به  حمل و استفاده از سلاح های غیرمجاز، موضوع بلافاصله توسط نیروهای امنیتی  در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مامورین با استفاده از تجهیزات هوشمند  الکترونیکی و اپتیکی موفق شدند  تعداد ۶۴ قبضه سلاح کلت کمری و  ۱۲۷ تیغه خشاب کلت و پنج هزار و 340 عدد فشنگ سلاح کلاشینکف را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام ادامه داد: در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و اشراف اطلاعاتی و هوشیاری به موقع نیروهای امنیتی به ویژه مرزبانان واستفاده از سیستم های هوشمند و هوشیاری لازم و برخورد قاطع دستگاه قضائی امکان هر گونه جولان و سوء استفاده افرادبرهم زنندگان آرامش اجتماعی در منطقه را نخواهیم داد.

سرهنگ رستمی تاکید کرد: قاچاقچیان  بدانند جهت جلوگیری بیشتر از سایر کسانی که چنین افکار پلیدی در رابطه با امنیت اجتماعی جامعه را دارند با آنها برابر قانون برخوردهای جدی و قاطع خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132818

مهمترین اخبار ایران و جهان: