نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 10:33

اسکان 92 هزار نفر در زائرسراهای بقاع متبرکه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طی اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان در مجموع 92 هزار و 716 نفر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح آرامش بهاری از طرح هایی بوده که سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله با فرارسیدن عید نوروز در بقاع متبرکه شاخص هر استان اجرا می کند.

وی با بیان اینکه این طرح امسال نیز در بقاع متبرکه شاخص کشور و همچنین استان اجرا شده است، تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در این طرح اجرا شده شامل برپایی خیمه های معرفت،مشاوره وقف، اعتقادی و خانواده و غیرهف برپایی ایستگاه سلامت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت ادعیه و برگزاری مسابقه فرهنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به آخرین آمار تعداد زائران و اسکان یافتگان در بقاع متبرکه استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری تا پایان ۱۳ فروردین ماه امسال اشاره داشت و گفت: در طی این مدت مجموع زائران بقاع متبرکه استان ۴۵۴ هزار و ۶۷۰ نفر مجموع اسکان یافتگان در بقاع متبرکه استان ۹۲ هزار و ۷۱۶ نفر بوده اند.

بخشی پور خاطرنشان کرد: همچنین در روز طبیعت ۶۷ هزار و ۸۵ نفر در بقاع متبرکه استان تشرف و ۱۶ هزار و ۷۳۷ نفر اسکان یافته اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126662

مهمترین اخبار ایران و جهان: