نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 18:33

ظرفیت‌های شهرستان خوسف در توزیع اعتبارات مورد توجه قرار گیرد

بیرجند- فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به ملاک جمعیتی در توزیع اعتبارات، گفت: از متولیان امر خواستاریم در توزیع اعتبارات باید ظرفیت‌های شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ایمانی عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خوسف در سال جاری، با بیان اینکه عملکرد مدیران شهرستان بر اساس میزان جذب اعتبارات استانی و ملی ارزیابی خواهد شد، افزود: هرچه جذب اعتبارات سریع‌تر باشد، بار مالی اجرایی پروژه کمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای گام‌های مؤثر در جهت مهار تورم و رشد تولید، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا بتوانیم در تحقق شعار سال سهیم باشیم، گفت: همچنین باید اجرای پروژه‌ها به گونه‌ای باشد که اعتبارات به موقع جذب و مطابق برنامه زمان بندی در محل تعیین شده به مصرف برسد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به ملاک جمعیتی در توزیع اعتبارات، گفت: از متولیان امر خواستاریم در توزیع اعتبارات باید ظرفیت‌های شهرستان هم مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری، معدنی، اقتصادی، کشاورزی، جاذبه‌های فرهنگی و محصولات مزیت دار شهرستان، بیان کرد: اگر بخواهیم ظرفیت‌های شهرستان شکوفا شود، باید حداکثر تلاش در راستای جذب اعتبارات ملی صورت پذیرد.

ایمانی خواستار تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای دولت برای جامعه شد و افزود: دستاوردهای دولت باید تبیین شود تا روحیه امید در جامعه زنده و پویا باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183718

مهمترین اخبار ایران و جهان: