نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 11:47

مسئولان رباط کریم با خدمت بی منت امید و نشاط را در مردم احیا کنند

رباط کریم- فرمانده سپاه رباط کریم گفت: مسئولان رباط کریم با خدمت بی منت امید و نشاط را در مردم احیا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شهیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی صاحب منصبان با درک نادرست از مسائل، پیاده نظام دشمن می‌شوند.

شهیری افزود: برخی‌ها در جنگ روایت‌ها به دلیل عدم درک درست از مسئله و یا دریافت روایت ساختگی و جعلی از سوی دشمن از یک حقیقت و یا غفلت با داشتن منصب و جایگاه از نظام اسلامی، خود سرباز دشمن می‌شوند ناامید کردن مردم حربه دیگر دشمن، در این راستا مسئولین بایستی با خدمت بی منت امید و نشاط را در جامعه احیا کند.

وی در ادامه در مورد تحقق شعار سال گفت: از ویژگی‌های روحیه جهادی قانون مدار بودن، اولویت بندی در امور دقت در هزینه‌ها صرفه جویی نگاه به درون کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مردم را با تمام وجود باور داشتند.

شهیری افزود: کلمه ما می‌توانیم را با عمق وجود باور داشتن برای یک مدیر جهادی و انقلابی بن بستی وجود ندارد یا راهی میابیم یا راهی می‌سازیم داشتن روحیه استکبار ستیزی به تمام وجود می‌توان اشاره کرد، برای قوی شدن و ایران قوی نیازمند اراده و عزم جهادی و انقلابی هستیم.

وی عنوان داشت: فهم درست مدیران از حکمرانی اسلامی و فهم درست از مردم داری ما را در پیشبرد اهداف موفق خواهد کرد، برای حرکت خدمت نبایستی خدا را فراموش کنید به فرمایش شهید بزرگوار شهید میثمی میزان قدرت ما به میزان اتصال ما به خداست آن چیزی که ما اراده می‌کنیم اگر در مسیر حق و در مسیر خدا باشد خدا هم به ما کمک خواهد کرد که در رضایت مردم نقش عظیمی رو ایفا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152818

مهمترین اخبار ایران و جهان: