نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:10

مسئولان یزدی نسل‌کشی در بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند

مسئولان استان یزد با صدور پیام‌هایی جداگانه اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی علیه بشریت و نسل کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد طی پیامی تجاوز، ستم و کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرد و گفت: مردم مسلمان و شریف و مومن استان یزد خوب می‌دانید که «ارض مقدس» فلسطین و مسجد «الاقصی» که مفتخر به ندای آسمانی « بارکنا حوله» است، پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن این روزها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد.

وی افزود: از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی پناه، به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بیگناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی و بیمارستان‌های غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است.

امام جمعه یزد تاکید کرد: سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان را اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

انفعال مجامع بین المللی در برابر این جنایت پذیرفتنی نیست

«مهران فاطمی» استاندار یزد نیز طی پیامی جنایت هولناک و ددمنشانه در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت گسترده بیماران بی گناه و پناه آوران به این مکان به ویژه زنان و کودکان معصوم شد را محکوم و اعلام کرد: این اقدام خشم گسترده و انزجار بی سابقه بر علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را در میان ملتهای سراسر جهان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: انفعال و کوتاهی مجامع بین المللی در برابر این جنایت وحشیانه که عواطف انسان‌های آگاه و آزاده را به شدت جریحه دار کرده و قلب هر انسانی را با هر دین و آیینی به درد آورده است، به هیچ عنوان پذیرفته نبوده و لازم است در پرتو اتحاد و وحدت جهان اسلام، پاسخی محکم و دندان شکن به این رژیم جنایتکار داده شود.

استاندار در پایان نیز ضمن اعلام نزجار و محکومیت شدید اقدام جنایتکارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، به روح بلند همه شهدای مظلوم و والامقام مقاومت درود فرستاده و رهایی قدس شریف را به عنوان آرمانی الهی از چنگال صهیونیسم غاصب از درگاه خداوند مسئولت کرد.

برای رویارویی با اسرائیل لحظه شماری می‌کنیم

سرتیپ دوم پاسدار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز با صدور پیامی اظهار کرد: جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بعنوان یکی از بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و قتل عام بیش از یکهزار کودک و زن مجروح و بی دفاع که نشان از جنون و استیصال این رژیم کودک کش دارد، بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد و به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید و انشاالله طبق وعده حق ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می‌کنیم و نماز را به امامت فرمانده معظم کل قوا در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

این مقام ارشد نظامی در استان خاطرنشان کرد: سپاه الغدیر استان یزد بار دیگر شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه، توسط رژیم جعلی، موقت و وحشی خویِ صهیونیستی را محکوم و به تمام آزادگان جهان تسلیت گفته و به تمام حکومت‌های آزادیخواه جهان، این جمله  امام خامنه ای(مد ظله العالی) را یادآوری می‌کند که؛ «محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد.»

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542262

مهمترین اخبار ایران و جهان: