نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 17:15

جوابیه آبفا به خبرگزاری فارس ایلام

شرکت آب‌وفاضلاب ایلام در جوابیه‌ای به انتشار خبر « ۳ سال درگیری با شکستگی لوله‌های آب در یک روستا » واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب ایلام در جوابیه‌ای به انتشار خبر « ۳ سال درگیری با شکستگی لوله‌های آب در یک روستا » واکنش نشان داد. در این جوابیه آمده است:

در جوابیه آبفا به خبرگزاری فارس، اشاره شده است که به مدیر امور آبفای دره شهر مراجعه شده که در جواب، گفته اند که به ما ربطی ندارد؟! که نهایت کم لطفی و ندیدن خدمات ارائه شده است. چراکه اگر ربطی نداشته، چطور ممکن است این امور چندین بار نسبت به نشت یابی محل و حفاری اطراف اقدام نموده باشد؟

قابل ذکر است شبکه توزیع این روستا فرسوده و مربوط به قبل از تشکیل شرکت آب و فاضلاب می باشد که احتمال اینکه خط لوله زیر منازل رد شده باشد، وجود دارد.

همچنین حدود ۱۵ متر از شبکه اطراف محل مذکور، حفاری شده که یک مورد نشتی مربوط به نصب انشعاب غیرمجاز شناسایی و  یک مورد نشتی دیگر هم رفع شد.

علی ایحال قرار بر این است که روز یکشنبه اکیپ عملیاتی شرکت آبفای استان در محل مذکور حاضر و نسبت به ادامه حفاری زمین اطراف، اقدام کنند تا از هر لحاظ هرگونه شائبه ممکن، مرتفع شود.

تاکید می‌شود نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستا در دستور کار قرار دارد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه استان در انتقال و پیگیری مشکلات، شرکت آبفای استان خود را خادم مردم دانسته و در جهت رفع نگرانی هم استانی های گرامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597218

مهمترین اخبار ایران و جهان: