نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 10:41

اوج سفر به عتبات عالیات و لزوم مراقبت از فریب آزادبرها

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه اوج سفر به عتبات و عالیات را شاهد هستیم،گفت: باید زائران بیشتر دقت کنند تا فریب آزادبرها را نخورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،موضوع آزادبرها و کاروان‌های غیرمجاز عتبات عالیات به طور کامل حل نشده و هنوز هم زائران فریب این کاروان‌ها را می‌خورد افزایش قیمت کاروان‌ها مشکلاتی را برای زائران درپی داشته است.

یکی از خواسته‌های مردم کاهش هزینه‌های سفر عتبات عالیات است، به‌ویژه این روزها که اوج اعزام به عتبات عالیات است زائران بتوانند عازم این سفر معنوی شوند.

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران در همین خصوص طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت عتبات عالیات به قیمت‌های فرودگاهی نیز مرتبط است.

وی با بیان اینکه بحث عرضه و تقاضا هم بی‌تاثیر نیست، افزود: همچنین در فروش بلیت واسطه‌ها،  موجب فروش بلیت قیمت بالاتری می‌شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: در برخی موارد با توجه به این موضوع بلیت‌های پرواز عتبات همه چارتری و دست واسطه‌ها است و دفاتر زیارتی هم برای اعزام زائران به صورت هوایی چاره‌ای جز خرید بلیت از واسطه‌ها ندارند.

اسماعیلی تصریح کرد: اوج حضور زائران در عتبات عالیات است که باید زائران مراقبت کنند؛ به این دلیل که ظرفیت کشور عراق در حد پیک خود است در این ایام برخی با قیمت پایین‌تر و با مسکن‌های بی‌کیفیت اقدام به اعزام زائر می‌کنند و برخی به‌دلیل ناآگاهی فریب این افراد را می‌خورند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که اوج سفرها است، باید زائران بیشتر دقت کنند تا فریب آزادبرها را نخورند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597618

مهمترین اخبار ایران و جهان: