نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 22:19

امام جمعه و فرماندار پی‌گیر مشکلات بخش بوستان

امام جمعه و فرماندار پی‌گیر مشکلات بخش بوستان در شهرستان باشت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت نادر گرامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه در نشست بررسی مشکلات بوستان هدف از برگزاری این جلسات را تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص حل مسائل و مشکلات مردم بخش عنوان کرد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم و مرتفع کردن مشکلات، مدیران و مسئولان شهرستان و بخش ها وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند.

گرامی برای تداوم برگزاری جلسات تأکید کرد و گفت:  این جلسات کمک بسزایی در حل  مشکلات روستا‌ها می‌کند و با  رصد معضلات و مشکلات می توان  تصمیم‌گیری بهتری کرد.

 فرماندار شهرستان در ادامه خواستار هماهنگی و همکاری  و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با بخشداران و دهیاران روستاها در جهت ارائه خدمات بهتر و برطرف کردن مشکلات مردم روستاهای شهرستان شد.

حجت الاسلام امید گنجه ای در ابتدای  این نشست ضمن تقدیر از فرماندار و بخشدار بوستان به دلیل دعوت برای این نشست گفت: خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر کس در مسئولیتی که قرار می گیرد باید قدر این فرصت بدست آمده را با ارائه خدمت شایسته به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند بدانند.

امام جمعه شهرستان باشت تصریح کرد: کارهای فرهنگی، بیکاری و اشتغال جوانان ، مشکلات آبرسانی آب شرب روستایی نوسانات برق مشترکین روستائی، بررسی مشکلات و تماس تلفنی با مسئولین محترم شهرستانی و استانی و قول مساعدت و پیگیری از جمله مشکل آب و گازکشی به منازل از جمله مشکلاتی بود که دراین بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات و تماس تلفنی با مسئولان شهرستانی و استانی و قول مساعدت و پیگیری از جمله مشکل آب و گازکشی به منازل روستایی بخش بوستان بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538118

مهمترین اخبار ایران و جهان: