نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:10

شکر نعمت مسئولیت در جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: شکر نعمت مسئولیت در جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در آین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: تحقق شعار دولت مردمی را در وجود فرماندار سابق کهگیلویه دیدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت بزرگ‌ترین شاخصه فرماندار سابق را اخلاق‌مداری وی عنوان و تصریح کرد: همیشه با روحیه جهادی در همه صحنه‌ها حاضر بودند و با توجه به جنگ ترکیبی و شهرستان ما درگیر آن بود بیشترین جلسات شورای تامین در زمان این فرماندار برگزار شد.

وی شکر نعمت مسئولیت در جمهوری اسلامی را خدمت به مردم عنوان و برای فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه نیز در این آیین با بیان این‌که مسؤل شأنی به جز خدمت‌گزاری ندارد گفت: از روزی که این مسئولیت عهده‌دار شدم حتی یک ساعت مرخصی نگرفتم و یک جمعه کنار خانواده‌ام نبودم.

فرماندار سابق کهگیلویه گفت: روستایی نیست که حداقل دو بار نرفته باشم و در بخش دیشموک فقط ۲۲ بار برای پیگیری مشکلات سفر کردم.

موسوی افزود: از هیچ کوششی برای شهرستان فروگذاری نکردم و در تمام جلسات استانی مطالبه مردم را فریاد زدم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به تشریح بخشی از عملکرد خود پرداخت و با بیان این‌که برخی کارهای انجام شده برابری با ۱۰ سال گذشته دارد گفت: برخی پروژه‌ها به محاق رفته بودند و این یکی دوسال فعال شدند از جمله سد سرپری، سد کوهبرد، جاده پاتاوه دهدشت، اصلاح شبکه آب، ایستگاه دژکوه و خط دو مداره، که این‌ها نتیجه یکی دو سال اخیر است.

موسوی افق پیش‌بینی برای نهضت راه‌سازی را ۲۰۰ کیلومتر عنوان و افزود: ۱۲۰ کیلومتر آن انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: جاده طریق‌الطیب در مرحله پایانی قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553262

مهمترین اخبار ایران و جهان: