نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 11:40

چله خدمت| افتتاح و بهره برداری از 14 پروژه آموزشی و ورزشی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از افتتاح و به بهره برداری 14 پروژه آموزشی و ورزشی در سفر رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

وحید فراهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: 14 پروژه آموزشی و ورزشی با 47 کلاس درس و ریز بنای 65 هزار متر مربع آماده می باشد که در سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات وزیران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعتبار این پروژه ها را بالغ بر 650 میلیارد ریال اعلام کرد و  افزود: اکثر این پروژه ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان ساخته شده و عدالت آموزشی نیز رعایت شده است.

وحید فراهی گفت: یکی از سیاست‌های بسیار مهم نوسازی مدارس در دولت سیزدهم به اتمام رساندن و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام و متوقف بوده است.

وی افزود: پروژه های آموزشی و ورزشی بزرگی در استان بود که نیاز به اعتبار زیادی داشته و چندین سال متوقف شده بود که در این دولت با تزریق اعتبار امسال درب آنها به روی دانش آموزان گشوده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار فارس آیت الله سید ابراهیم رئیسی به همراه هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های استان گلستان بر اساس برنامه قبلی در انتهای آذرماه به گلستان سفر می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602218

مهمترین اخبار ایران و جهان: