نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 22:38

رئیسی: نام شهدای شاهچراغ همواره مانند نام این حضرت بر فراز است

رئیس جمهور بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ گفت:نام شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) همواره مانند نام این حضرت بر فراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: امروز ادعای حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده از سوی برخی‌ها، گوش فلک را کَر کرده، در صورتی که رفتارها چیز دیگری است.

وی افزود: چرا داعش دست‌ساخته آمریکایی‌ها روند تمام مأموریت‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کند و مردان و زنان بی‌گناه که جرمی مرتکب نشده‌اند را فقط به جرم خداپرستی از بین می‌برد، آمریکایی که از بزرگترین مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان است.

رئیس‌جمهور گفت: نام شهدای شاهچراغ همواره در کنار نام این حضرت بر فراز است.

وی گفت: خانواده شهدا برای مسئولان دعا کنند تا بتوانند در مسیر بهبودی زندگی مردم تلاش بی‌وقفه کنند، دشمنان هم طبق وعده الهی روز به روز حقیرتر و خارتر خواهند شد.

وی در بخش دیگری تز سخنان خود به وقایع اخیر در فلسطین اشاره کرد و گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که جوانان فلسطینی چنین عملیات غرورآفرینی را علیه رژیم صهیونیستی انجام بدهند، اما خداوند خواست که این اتفاق بیفتد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536518

مهمترین اخبار ایران و جهان: