نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 12:13

مراسم دوازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم این استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز ۲۰ مهرماه سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان که منشأ خیر و برکت فراوانی به استان بودند، است.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶ امروز سپاه به منظور گرامیداشت دوازدهمین مراسم سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کرمانشاه و پیروزی نیروهای مقاومت و همچنین اختتامیه نمایشگاه آسمان اقتدار جشنی شاد همراه با جوایز نفیس،کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس در پارک شاهد محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: راهپیمایی حماسی مردم استان کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و رزمندگان غیور جبهه مقاومت اسلامی روز جمعه ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌‌شود. 

وی مسیر این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از مسجد جامع تا میدان آزادی اعلام کرد و گفت: پیروزی تاریخی مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات ظفرمندانه و غافلگیرکننده طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی تحقیری بزرگ و نمایشی بی‌بدیل از شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد و موجب خرسندی و خوشحالی مسلمانان و آزادیخواهان جهان و همبستگی و همدلی جهانیان مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و مجاهدین فلسطینی شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535918

مهمترین اخبار ایران و جهان: