نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 21:45

خط و نشان بیرانوند برای سپاهان: خوشحالی کردن مقابل بازیکنان پرسپولیس آنها را بیدار می‌کند!

دروازه‌بان تیم پرسپولیس واکنش تندی به خوشحالی بازیکنان سپاهان بعد از برد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: به تیم سپاهان این برد را تبریک می‌گویم. بازی امروز سنگین بود. می شد یک امتیاز را بگیریم اما روی یک کاشته گل خوردیم.

وی درباره صحنه گل گفت: به هر حال برخی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که کاری نمی شود کرد. اسدی شوت خوبی زد که نتوانستم کاری بکنم. من بابت این گل عذرخواهی می‌کنم. سپاهان 3 تا تیم دارد نه یک تیم. هر تعویضی که سپاهان می کرد من شرمنده می شدم. ما بازیکنان مصدوم داریم. یک هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. 12 بازیکن ما سرما خورده بودند و شرایط سختی داشتند.

بیرانوند افزود: می خواهم چیزی بگویم؛ خیلی زود است برای خوشحالی کردن هر تیمی. نباید زیاد خوشحال باشند. 4 هفته آخر فصل قبل را یادشان باشد که ما 4 امتیاز کم بودیم اما در نهایت 3 جام آوردیم. خوشحالی کردن مقابل چشمان خیس بازیکنان پرسپولیس به نظرم بچه های ما را بیدار می کند. هنوز هفته دهم است. این پرسپولیس با 13 نفر به فینال آسیا رفته است. امیدوارم بازی های بعدی را بهتر شروع کنیم. بازی بعدی با النصر و بعد با الدحیل است که در لیگ قهرمانان آسیا داریم. بعد به استقبال دربی خواهیم رفت. شرایط سخت است اما این روزها را پشت سر خواهیم گذاشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569818

مهمترین اخبار ایران و جهان: