نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 10:15

مرکز کاهش آسیب «نسیم سلامت» در بروجرد راه‌اندازی شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت (گرمخانه) تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان لرستان با همکاری شهرداری بروجرد آماده پذیرش افراد بی‌خانمان است.

ایرج بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: همزمان با شروع فصل سرما، گرمخانه‌ برای استفاده کارتن خواب‌ها، افراد آسیب دیده و سایر افراد نیازمند باز است تا این افراد از خطرهای احتمالی در امان باشند.

وی خاطرنشان کرد: به افراد بی‌خانمان خدماتی مانند غذای گرم و استحمام ارائه می‌شود و الزامی برای نگهداری دائم افراد در این مکان وجود ندارد، چرا که رسالت گرمخانه نگهداری دائمی نیست.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: خدمت رسانی در این مرکز برای افراد مشمول طرح از ساعت ۱۸ تا ۸:۳۰ صبح روز بعد خواهد بود و علاوه بر فراهم ساختن امکانات استراحت، استحمام و امکانات بهداشتی، وعده غذای گرم نیز در نظر گرفته شده است.

بابایی افزود: از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده افراد کارتن خواب از طریق شماره گیری سامانه ۱۳۷ شهرداری موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به انتقال آنها به گرمخانه اقدام شود.

وی اظهار داشت: آدرس گرمخانه خیابان اسلام آباد بوستان ترنجستان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568918

مهمترین اخبار ایران و جهان: