نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 12:43

کشف احتکار 100 میلیاردی کالاهای توزیعی

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف احتکار کالاهای توزیعی به ارزش 100 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

هادی نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالای اساسی و معیشتی مردم در یکی انبارهای حاشیه شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضور نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ، انواع مواد غذایی شامل : برنج و روغن احتکار شده کشف و انبار موردنظر را پلمب کردند.
 
وی با بیان اینکه دراین‌خصوص یک نفر دستگیر شده است، ارزش محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
 
نوروزی با بیان اینکه دراین‌رابطه پرونده قضایی تشکیل و به سازمان‌های زی ربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره‌تلفن 110 به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616462

مهمترین اخبار ایران و جهان: