نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 08:44

ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف برگزاری نمایشگاه تلکام است

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف برگزاری نمایشگاه تلکام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، داوود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در حاشیه نمایشگاه تلکام گفت: مجموعه مخابرات با عنوان بزرگترین اپراتور کشور امسال با رویکرد ارتباط بیشتر با مخاطبان اعم از خانگی و سازمانی در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران علاوه بر سرویس‌دهی به  مشترکان خانگی به سازمان‌ها و  شرکت‌های بزرگ در حوزه تجاری و B2C خدمات ارائه می‌دهد.

زارعیان با بیان اینکه به دنبال افزایش شرکای تجاری هستیم، همچنین در حوزه انقلاب صنعتی چهارم کار می‌کنیم، افزود: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها نیز از جمله سه رویکرد اصلی مخابرات در تلکام ۱۴۰۲ است.

وی گفت: در نمایشگاه تلکام امسال، در روز اول با شرکت‌های تخصصی مذاکره کردیم و در روزهای آینده هم این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند از پشتیبانی شرکت مخابرات و امکانات کم نظیر آن در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: بحث هوش مصنوعی، متاورس و ارتباطات نسل ۶ که اکنون مطرح است، می‌تواند سرعت را در بخش ارتباطات به صورت روزانه متحول کند.

زارعیان گفت: حوزه  ICT نیاز به کار بیشتر دارد و شرکت مخابرات ایران با وجود بسیاری از مشکلات در تلاش است تا با برقراری تعادل در اداره شرکت و ایجاد ارتباطات تجاری و سازمانی با فعالان صنعت ICT، صنعت مخابرات کشور را به اندازه توان خود ارتقا دهد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615018

مهمترین اخبار ایران و جهان: