نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 18:51

رسالت شهید، تبدیل شرایط نامطلوب به شرایط مطلوب است

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم سالگرد شهید مدافع وطن شهید وجیه الله آذرنگ گفت: رسالت شهید، تبدیل شرایط نامطلوب به شرایط مطلوب اس البته این رسالت، وظیفه همه است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید وجیه‌الله آذرنگ شهید مدافع وطن در روستای کارمزد سوادکوه، گفت: هدف شهدا، تغییر شرایط نامطلوب به شرایط مطلوب بود و در این مسیر جهاد کردند و شرایط نامطلوبی که دشمنان، جنگی بر ما تحمیل کردند، حاضر شدند و اگرصدامیان پیروز می‌شدند، ایران ما بدتر از حضور داعش در سوریه می‌شد.

وی با بیان اینکه رسالت شهید، تبدیل شرایط نامطلوب به شرایط مطلوب است و البته این رسالت، وظیفه همه است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما مقدمه ایجاد شرایط مطلوب حضور امام زمان است که در دعای افتتاح و درباره ترسیم این دو وضعیت زمان نامطلوب عصر غیبت و وضعیت مطلوب عصر ظهور اشاره شد.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه غیبت پیامبر، غیبت ولی، دشمنان زیاد و  فتنه‌هایی فراوان در دعای افتتاح از شاخص‌های دوران نامطلوب بیان شد، افزود: ما دولت کریمه امام زمان می‌خواهیم که اسلام و مسلمین عزیز و نفاق و منافق ذلیل شوند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی و شهادت شهدا به عنوان مقدمه وضعیت مطلوب حضور امام عصر(عج) است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567418

مهمترین اخبار ایران و جهان: