نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 10:31

پیگیر اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور هستیم

استاندار خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته سه هزار نفر از دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که امیدوار و پیگیر هستیم امسال ده هزار نفر اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش در بدو ورود به خراسان‌شمالی به دیدار با حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی رفت و به موضوعات مختلف حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد.

در این دیدار که محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز حضور داشت بر حل مشکلات دو نوبتی بودن کلاس‌ها، تقویت زیر ساخت‌ها، حذف مدارس کانکسی و اهمیت اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور تاکید و اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در شخصیت و ادامه مسیر یادگیری دروس آنها بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت: سال گذشته سه هزار نفر از دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که امیدواریم امسال ده هزار نفر اعزام شوند لذا مطالبه ما این است تا حساب متمرکز استان در این خصوص تقویت شود زیرا در جهت افزایش بعد معنوی موثر است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسیر تقویت مجموعه آموزش‌وپرورش است و اگر در  آموزش‌وپرورش موفق عمل کنیم در ساخت کشور موفق خواهیم بود.

وی اظهار داشت: حضور وزیر آموزش و پرورش فرصت مغتنم و منشأ خیر برای استان خواهد بود که امیدواریم با تکمیل پروژه های سفر رئیس جمهور در بخش‌های آموزشی بتوانیم شاهد تقویت زیر ساخت ها باشیم.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566918

مهمترین اخبار ایران و جهان: