نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 15:41

سخنان سید مقاومت لرزه بر اندام استکبار افکند

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سخنان سید مقاومت آقا سیدنصرالله شخصیتی که دنیا رویش حساب می‌کند، گفت: مقام‌های اطلاعاتی آمریکا با دقت گوش کردند تا از برنامه‌های آینده حزب‌الله در جنگ با اسرائیل چیست که لرزه بر اندام‌شان افکنده و هنوز هم خیلی از آنان می‌ترسند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سید حسین شفیعی دارابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، با اشاره به سخنان سید مقاومت آقا سیدنصرالله شخصیتی که دنیا رویش حساب می‌کند، اظهار کرد: مقام‌های اطلاعاتی آمریکا با دقت گوش کردند تا از برنامه‌های آینده حزب‌الله در جنگ با اسرائیل چیست که لرزه بر اندام‌شان افکنده و هنوز هم خیلی از آنان می‌ترسند.

وی با بیان اینکه نباید به هارت و پورت دشمنان نگاه کنیم بلکه خواب در چشم‌شان نیست و ترسیدند،افزود: اینکه با تمام قدرت در برابر یک شهر دارند ایستادگی می‌کنند و نتوانستند و انشالله هم نخواهند توانست باید گفت، سید حسن نصرالله از دل حزب عمل برخواست.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سخنان عالمانه رهبری ما قلب‌های مان از ستم‌ها به مردم غزه جریحه‌دار شده اما نباید یاس پیدا کنیم، گفت: باید با چشم‌مان ببینیم حماس چقدر جمعیت دارد و چرا اینقدر پایگاه‌های دشمنان را تخریب کرد و هرچه با تمام قوا می‌آیند اما نمی‌توانند که رهبری دلیلش را ایمان می‌داند وظیفه ما این است در برابر بدبخت‌هایی که در این مملکت سنگ بی‌طرفی را به سینه می‌زنند نباید وابستگی چشم‌های شان را کور کند.

شفیعی دارابی با اشاره به گرامیداشت هفته ملی مازندران، اضافه کرد: این کار خوبی بوده و ریشه آن هم مشخص است و به حادثه مهم تشکیل حکومت شیعه برمی‌گردد.

وی بیان کرد: درخواست ما از مسوولان فرهنگی این است مراقب باشید این بهانه از دست‌مان گرفته نشود، این جریان تکریم هفته مازندران به بهانه تشکیل حکومت شیعی مطرح شد ولی برخی از حرکات ولنگاری در این هفته خلاف موضوعی است که در این سنت مطرح شده است.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه همان‌گونه که به مسائل فرهنگی توجه می شود باید برای امور کشاورزی، تولیدی، ماندن محصول روی دست هم توجه شود، خاطرنشان کرد: مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی مطرح با دو محصول مهم است ولی سوال این است محصول روی دست بماند و چرا نباید مرکز مولدان مطرح باشد؟!

شفیعی دارابی با بیان اینکه بنده هم خریدار برنج هستم و دوست ندارم قیمت برنج بالا برود، تصریح کرد: حرفم این است که هزینه کشاورزی نسبت به سال گذشته چند برابر شده تدبیر این است آقای وزیر جهاد کشاورزی حتما قیمت برنج بالا برود، بلکه تدبیری بیندیشید تا در اینده‌ای نزدیک شاهد افت کشاورزی در استان نباشیم.

وی در بحث انتخابات مجلس و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری افرادی که دارند تعیین می‌شود، گفت: باید مراقب باشیم برای دوران نمایندگی دین، فکرشان و دنیای شان را ارزان نفروشیم و تقوای در انتخابات را سرلوحه قرار دهیم و همچنین کسانی که توان در خبرگان رهبری را دارند به صحنه بیایند تا هر دو انتخابات با شور و هیجان برگزار شود.

خطیب جمعه ساری با اشاره به حرکت هنجارشکنانه‌‌ای که در یکی از شهرهای استان با قدمت مذهبی و با دارا بودن شخصیت‌های مذهبی رخ داد، تصریح کرد: به بهانه تجلیل از یک فرد نه تنها دهن‌کجی به انقلاب و قانون اساسی و مسوولان شد اما دهن کجی به دین شد، ولی متاسفانه برخی از مسوولان در این مراسم حضور داشتند ما به دنبال این نیستیم با مخالف برخورد تندی شود ولی کسی که شمشیر را از رو می‌کشد حرمت نظام و خون شهدا اقتضا می‌کند که غافل نباشیم اگر تدبیر باشد نشان می‌دهد در امور تربیتی هم کارآمد باشیم.

خطیب جمعه ساری با هشدار اینکه افت غیرمنتظره‌ای در عرصه کتاب‌‌‌خوانی داریم، اظهار کرد: اگر بناست در این مسیر گام برداریم باید راه کتاب‌خوانی را خانه‌ها، مدارس، مساجد ترویج کنیم.

شفیعی دارابی با تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید حبیب حسینی، افزود: این حضور نشان می‌دهد مردم دل‌داده انقلاب هستند و به رزمندگان دل می‌بندند مردم درست به صحنه آمدند و مردم ما در حضور در راهپیمایی‌ها و حمایت از مردم مظلوم غزه خوش درخشیدند ولی اول راه هستیم و باید بیش از اینها همراهی کنیم.

وی گفت: کار فرهنگی خوبی به مناسبت هفته مازندران انجام شد نمایشگاه صنایع دستی  بانوان افتتاح شود که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567262

مهمترین اخبار ایران و جهان: