نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 21:45

اسلامی: ۲۸۷ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: امروز 66 داوطلب در فرمانداری های مراکز استان ها ثبت نام خود را نهایی کردند و در مجموع ۲۸۷ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده اند. فردا روز پایانی ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی رئیس ستاد انتخابات کشور در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: امروز 66 داوطلب در فرمانداری های مراکز استان ها ثبت نام خود را نهایی کردند و در مجموع ۲۸۷ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده اند.

وی افزود: بر اساس آمار 61 درصد از این داوطلبان سابقه حضور و داوطلبی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را داشته اند. فردا هم روز پایانی ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان خواهد بود.

به گزارش فارس، اسلامی ظهر امروز گفته بود: نتایج مربوط به داوطلبان از امروز ۱۹ آبان ماه و فردا ۲۰ آبان ابلاغ خواهد شد. افرادی که عدم تأیید یا عدم احراز در هیأت‌های اجرایی داشتند، ابلاغ‌ها به صورت تشخیصی است که فرماندار مرکز حوزه خواهد داد.

گفتنی است از روز ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه آن دسته از داوطلبانی که اعتراض دارند، حتماً باید به صورت غیرحضوری به سامانه Keshvar.moi.ir مراجعه و درخواست اعتراض خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567518

مهمترین اخبار ایران و جهان: