نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 18:25

غبارروبی مزار شهدای اسلام‌آبادغرب در هفته بسیج

هفته بسیج بهانه‌ای برای دیدار و غبارروبی مزار شهدا توسط امام جمعه، مسؤولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی نماینده ولی‌فقیه اسلام‌آباد غرب امروز پنج‌شنبه 2 آذرماه در مراسم غبارروبی مزار شهدا این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج بهانه‌ای شده است که مجدداً به توفیق رسیدن به محضر این شهدای گران‌قدر را پیداکرده و از خداوند متعال علو درجات همه شهدان انقلاب اسلامی را خواستار هستیم.

حمیدرضا کرمی فرماندار در ادامه گفت: در مزار شهدا با شهدای عهد می‌بندیم که در مسیر انقلاب و مسیر ولایت باشیم و خدمتگزار و خادم خوبی برای مردم شهر و دیارمان باشیم.

وی تصریح کرد: در این ایام که رژیم جعلی اسرائیل رژیم کودککش که ماهیتش برای دنیا فاش شد و مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که این رژیم جعلی و کودککش است ان‌شاءالله که هرچه زودتر و نابود شود ممنونم زحمت کشیدید.

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: در دفاع مقدس بیشترین آمار مربوط به شهدای بسیج است شاید نزدیک به ۴۶ درصد شهدای ما بسیجیان دلاور بودند که در اقشار مختلف معلم دانش‌آموز کارگر کشاورز دامدار و خیلی از اقشار مختلف در بسیج بودند این نشانه مردمی بودن و اینکه مردم عزیز ما پای‌کار انقلاب اسلامی هستند ان‌شاءالله که همه‌ی ما روسفید باشیم.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582418

مهمترین اخبار ایران و جهان: