نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 13:49

بیمارستان اکباتان پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی افتتاح می‌شود

استاندار همدان گفت: بیمارستان اکباتان پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی به عنوان مرکز تخصصی کودکان افتتاح خواهد شد و راه‌اندازی سایر مراکز تخصصی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی ریحانه ۲ اظهار کرد: اقدام جهادی مدیران دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل و تجهیز این خوابگاه قابل تقدیر است‌.

وی گفت: برای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری هزینه شده و قرار است در هر سوییت بین ۸ تا ۱۲ دانشجو اسکان داده شوند که ظرفیتی بالای ۶۰۰ نفر را شامل می‌شود.  

استاندار همدان تصریح کرد: با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تلاش مضاعفی معادل چند سال طی یک‌سال انجام شد تا این مجموعه در آغازین روزهای سال‌ تحصیلی جدید به بهره‌برداری برسد و دختران دانشجو در آن اسکان داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد توسعه‌محور دولت سیزدهم افزود: خوشبختانه این نگاه در استان همدان نیز با سرعت در حال پیگیری و اجراست به طوری که تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و احداث پروژه‌های جدید بر اساس نیازسنجی در حال انجام است.‌

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: در همین راستا بیمارستان اکباتان پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی به عنوان مرکز تخصصی کودکان افتتاح خواهد شد و راه‌اندازی سایر مراکز تخصصی نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/ ۸۹۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540962

مهمترین اخبار ایران و جهان: