نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 09:45

سارقان قطعات خودرو با ۱۲۲ فقره سرقت دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان و کشف ۱۲۲ فقره سرقت با دستگیری این متهمان خبر داد.

محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطری و دستگاه ای سی یو  از خودرو های وانت بار در شهرستان فلاورجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام دریافتند عاملان این سرقت‌ها ۲ نفر هستند که  در ساعات خلوت و پایانی شب در خیابان‌های و کوچه‌ها پرسه زده و در یک فرصت مناسب درب کاپوت خودروها باز و  اقدام به سرقت می‌کنند.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتری ۱۱ شهر فلاورجان حین گشت زنی در سطح حوزه ماموریتی خود خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان  یک دستگاه esu وانت پیکان و چند اهرم نگهدارنده باطری خودرو کشف شد، بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجه با اسناد و مدارک مستند پلیس نهایتاً به جرم خود معترف و از ۱۲۰ فقره سرقت شامل  ۱۰۵ فقره سرقت باطری و۱۷ فقره سرقت ecu پرده برداشتند.

وی از دستگیری یک فرد مالخر با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: هر ۳ فرد دستگیر شده در نهایت با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده  شدند.

هاشمی‌فر با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه و همچنین برخورد با مجرمان و هنجارشکنان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس و توجه به هشدار و توصیه های پیشگیرانه پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539418

مهمترین اخبار ایران و جهان: