نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 11:34

بارش ۳۵.۲ میلی‌متری باران در یاسوج و مدیرانی که دوباره رفوزه شدند

بارش‌های دو روز گذشته در یاسوج موجب قطعی چند ساعته آب و برق در نقاط مختلف این شهر و نارضایتی مردم از مسوولان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامانه بارشی روز دوشنبه وارد استان شد و هواشناسی هم هشدار قرمز مبنی بر رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

 فورا هم نشست اضطراری مدیریت بحران در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران تشکیل و بر پایداری شبکه آب، برق و گاز و جلوگیری از قطع خدمات به مردم تاکید شد.

همچنین به لایه‌روبی جداول توسط شهرداری اشاره شد، مرخصی کارکنان دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران هم تا روز سه‌شنبه لغو شد تا استان به سلامت از وضعیت قرمز جوی و بارش‌های شدید عبور کند.

باران از ظهر روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مرکز استان آغاز شد و تا اواخر شب ادامه داشت و در مدت نیم روزی که باران بارید برق برخی از مناطق یاسوج از جمله راهنمایی، سالم‌‌آباد و شاهدها و مرکز شهر برای چند ساعت قطع شد.

عدم لایه‌روبی جداول و وضعیت گنده‌کاری‌ها در سطح شهر باعث شد که این مکان‌ها پر آب شده و به نظر نیایند و باعث شود بیش از ۵۰ مورد تصادف در سطح شهر رخ دهد.

از طرفی آب برخی از مناطق یاسوج ساعت ۲۱ شب دوشنبه تا ۱۱ صبح سه‌شنبه قطع بود، دستگاه‌های کارت‌خوان نیز خدماتی به مردم ارائه نمی‌کردند تا حکایت بارش‌های امسال مانند برف ۳۰ سانتی سال گذشته شود که ۱۲ ساعت برق و آب در یاسوج قطع  شود، اتفاقی که موجب شد تا احمدزاده خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان از واژه رفوزه استفاده کند.

سامانه بارشی که دو روز پیش وارد استان شد بارش ۳۵.۲ میلی‌متری باران را در مرکز کهگیلویه وبویراحمد به ثبت رساند اما نارضایتی مردم از عملکرد مدیران در زمان بارش‌ها را به اوج رساند و باید گفت مدیران در بارش‌های اخیر از دیدگاه مردم یکبار دیگر رفوزه شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580862

مهمترین اخبار ایران و جهان: