نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 09:56

دلبستگی ملت به نظام بزرگترین مانع در برابر هجمه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دلبستگی ملت ایران به نظام بزرگترین مانع دربرابر هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سردار امان‌الله گشتاسبی در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه که به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسرائیل و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۵ سال است تلاش می‌کنند تا امنیت را در ایران خدشه‌دار کنند و ما در طول این مدت برای تامین و برقراری امنیت خود مقابله می‌کنیم.

فرمانده سپاه کردستان اعلام کرد: اگر امنیت ایران اسلامی که مرجع و در واقع محل رجوع کشورهای اسلامی است، به خطر بیفتد آنها به منافع و اهداف شوم خود در منطقه خواهند رسید.

سردار گشتاسبی گفت: آمریکایی‌ها تا قبل از پیروزی انقلاب حاکمیت مطلق در ایران داشتند و در انجام هر کاری آزاد بودند و عزت و آبروی ما را به یغما برده بودند.

وی اضافه کرد: دشمنان تنها راه دستیابی به اهداف شوم خود علیه ملت ما را، ایجاد اختلال و برهم زدن امنیت می‌دانند و برای دستیابی به این مهم دست به هر کاری می‌زنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربفرد ایران وجود اقوام مختلف با گویش‌های گوناگون و فرهنگ‌های متفاوت است که دل در گرو کشور دارند و همین دلبستگی ملت به نظام آنها را از رسیدن به هدفشان بازداشته است.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: دشمنی استکبار با اصل اسلام است امروز اسرائیل کودکان و زنان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مورد هجوم وحشیانه قرار داده است و این نشان از زبونی آنان و نزدیک بودن زمان نابودی‌شان دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکایی‌ها ذلیلانه پا به فرار گذاشته‌اند و از خاورمیانه جدا می‌شوند و تلاش دارند که خود را در فلسطین و در سرزمین‌های اشغالی حفظ کنند.

سردار گشتاسبی افزود: مردم فلسطین برای بقای خود و برای حفظ دین خود تلاش می‌کنند و می‌خواهند استقلال و آزادی داشته باشند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580718

مهمترین اخبار ایران و جهان: