نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 18:47

کشف 140 کیلو موادمخدر در منزل یک قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 140 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک منزل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی محله محور و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در  یکی از روستاهای بندرعباس مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اعزام ماموران یگان امداد و تشکیل چندین اکیپ از ماموران انتظامی پاسگاه ها  به محل اختفاء متهم طی هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: 140کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان کشف و دو متهم در محل دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی دو متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه مواد مخدر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548018

مهمترین اخبار ایران و جهان: