نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 22:44

بیمارستان‌های کرانه باختری هدف جدید رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جِنین واقع در کرانه باختری و محاصره بیمارستان‌های آن خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان دولتی جِنین و بیمارستان ابن سینا در این شهر را محاصره کرده و نیروهای تک‌تیرانداز را در اطراف بیمارستان مستقر کردند. 

به گفته منابع فلسطینی، صدای الله اکبر از مساجد اردوگاه جِنین به گوش می‌رسد و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ورودی‌های اردوگاه مستقر شده‌اند. 

برخی منابع نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در منطقه دوار الحصان واقع در حد فاصل بین شهر جِنین و اردوگاه آن مستقر شده‌اند. 

خبرگزاری فلسطین(وفا) نیز گزارش داد که شنبه شب(امشب) در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر جِنین و محاصره بیمارستان‌ دولتی شهید خلیل سلیمان و بیمارستان ابن سینا، دو جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند. 

منابع امنیتی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از چندین محور به شهر جِنین یورش آورده و علاوه بر دو بیمارستان مذکور مقر جمعیت هلال احمر را نیز محاصره کرده و تک‌تیراندازهای آن بر روی پشت بام‌های برخی ساختمان‌ها مستقر شدند. 

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز بر فراز شهر جِنین در حال پرواز هستند. 

وبگاه «فلسطین اونلاین» نیز گزارش داد که در جریان درگیری‌ها در شهرک قباطیه در جنوب جِنین واقع در شمال کرانه باختری یک پزشک فلسطینی به نام «شامخ کمال ابوالرب» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند. 

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584518

مهمترین اخبار ایران و جهان: