نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 19:02

سرمربی النصر: از کیفیت پرسپولیس باخبریم ولی می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم

لوئیس کاسترو، سرمربی تیم فوتبال النصر به تمجید از پرسپولیس پرداخت ولی مدعی شد که تیمش فردا به دنبال صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این مسابقه شدیداً تمرین کرده‌ایم و آماده‌ایم. 2 روز پیش بازی کرده‌ایم و بازیکنان همچنان در حال ریکاوری هستند ولی با این حال همچنان زمان داریم.

سرمربی النصر اظهار داشت: می‌خواهیم صعود خود را در بازی فردا تثبیت کنیم.

کاسترو اظهار داشت: از ارزش‌ها و کیفیت تیم پرسپولیس باخبر هستیم. می‌دانیم چقدر تیم خوبی است و چقدر می‌تواند در زمین با انگیزه ظاهر شود. آنها در لیگ ایران در رده‌های بالا قرار دارند ولی این دلیل نمی‌شود که تمرکزمان را از دست دهیم و برای بازی فردا مقابل آنها آماده نباشیم.

سرمربی تیم النصر نیز گفت: کار من این است که به بازی‌های پیش رو بیاندیشیم و تنها به یک بازی به خصوص فکر نکنم.

اوتاویو، بازیکن تیم النصر نیز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: از اینکه در عربستان هستم، خوشحالم. مصدومان تاثیری در روند ما نخواهند گذاشت. من می‌خواهم برای تیمم بازی کنم و از اینکه مصدوم شوم، ترسی ندارم. تا موقعی که در زمین باشم، همه توانم را به کار خواهم گرفت.

وی ادامه داد: از هواداران نیز ممنونم که با عشق و شور ما را تشویق می‌کنم. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585462

مهمترین اخبار ایران و جهان: