نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 12:38

برگزاری ۷۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری ۷۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج 750 عنوان برنامه در سطح شهرستان اراک در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی، جهادی و محرومیت زدایی با محوریت مناطق کم برخوردار به مرحله اجرا در می آیند که شامل آبرسانی به بخش کشاورزی، احداث استخر ذخیره آب و جدول گذاری، ، ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان، اجرای مسابقات بومی و محلی به ویژه برای نوجوانان و جوانان، راه اندازی کافه گفتگوی دخترانه در مدارس، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و فرزندآوری است.

فرمانده سپاه اراک ادامه داد: جشنواره قصه گویی برای کودکان، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا ، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلی شهر اراک بخشی دیگر از این برنامه ها است.

مهجوری گفت: دیدار بسیجیان نخبه با مقام معظم رهبری، همایش تجلیل از بسیجیان، تولید محتوای دیجیتال توسط فعالان فضای مجازی، آغاز سومین جشنواره رسالت ماندگار در حوزه انتخاب برترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری مردمی با موضوع ایثار و شهادت اراک بخشی دیگر از این برنامه ها است.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577418

مهمترین اخبار ایران و جهان: