نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 17:51

دولت باید به معیشت پرستاران توجه ویژه کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از دولت و مسئولان تقاضا دارم نسبت به بهبود معیشت پرستاران توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پیامی صادر و در آن خواستار توجه به معیشت پرستاران شد.

وی در این پیام خود افزود: فرخنده زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (س)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تاثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، از خود به یادگار نهادند را تبریک می‌گویم.

امام جمعه یزد گفت: بی تردید مناسبتی شایسته‌تر از روز میلاد حضرت زینب (س) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت. جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روز‌های سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دادند.

آیت الله ناصری تصریح کرد:‌ پرستاران عزیز هر لحظه‌ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می‌گذرانند، پاداش و اجری را از خدای متعال دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این انسان‌های فداکار و دلسوز، که از بیماران در مراحل دشوار بیماری با پرستاریِ خود مواظبت و حمایت می‌کنند، هر چند قادر به قدردانی از زحمات و تلاش‌های این بزرگواران نیستم، اما از دولت محترم و مسئولین مربوطه تقاضا دارم نسبت به بهبودی معیشت این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشند و از درگاه خداوند متعال برای این قشر شریف و فرهیخته آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577862

مهمترین اخبار ایران و جهان: