نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 12:39

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یاسوج در محکومیت حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم غزه

بسیج دانشجویی حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج با صدور بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بسیج دانشجویی حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج با صدور بیانیه‌ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یاسوج آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَـٰتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا۟ ۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت [جهاد] داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته‌اند، و البته خدا بر پیروزى آنان سخت تواناست.
الحج, آیه 39

جبهه مقاومت امروز تازه نفس تر از دیرین و به تعبیر لطیف امام امت اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، پرشور تر از همیشه به دفاع از نور چشم خود فلسطین مظلوم به پای خواسته و تا زدودن ننگ صهیونیسم از صفحه گیتی از پای نخواهد نشست.

پس از آنکه عملیات خیبروار طوفان‌الاقصی به مثابه طوفانی بنیاد برکن، طعم جهاد اسلامی را بر کام نجس کفر چشاند و بنیان عنکبوتی رژیم سفاک صهیون لرزاند و ابهت پوشالی‌اش را فروریخت جبهه کفر چاره‌ای جز بازگشت به صراط اسلاف یزیدی و شمری خود نیافت، خود پرده دریدند و خود رسوا شدند؛ موسی ای چوب بر آبشان زد آن‌ها آب را بستند؛ ابراهیمی بت سامری‌شان را انداخت و آنها علم جالوت افراشتند، مصاف همان جبهه‌های دیرین است،  حق و طاغوت، حسین و یزید، موسی و فرعون، فان حزب‌الله هم الغالبون
امروز دیگر نقل حیا و ریا نیست، در میدان نبرد وامانده‌اند و بر زن و کودک و بیمار و علیل می‌تازند، بیمارستانی را به خاک و خون می‌کشند و عیان می‌گویند، جبهه مقاومت دیگر منحصر به محور مقاومت نیست، در سراسر جهان مردمان ملزم به انتخاب شده‌اند، به حمایت از فلسطین مظلوم به حیثیتی که استکبار از رژیم جعلی صهیونیستی ساخته می‌تازند و به زیر علم آزادگی حسین می‌آیند. فلسطین امروز دیگر یک نام نیست ، فرقان خیر و شر ، حق و باطل است.
ضمن محکومیت همه جنایات خرد و بزرگ اسرائیل قریب السقوط، من جمله حمله بزدلانه اخیر به مردم بی دفاع بیمارستان غزه، به همه مسلمین و همه آزادگان جهان نوید می‌دهیم سقوط نزدیک این رژیم سفاک را، و دعوت می‌کنیم به خیزش وجدان بر خاموشی، غیرت بر غفلت و جهاد بر خمودی، به گواهی قرآن کریم که فرمود: باطل رفتنی است و حق می‌آید به رهبری امام امت، محور مقاومت و جهان اسلام یکبار برای همیشه جهان را از لوث این توده سرطانی پاک خواهد کرد ان شاء الله.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544062

مهمترین اخبار ایران و جهان: