نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 13:13

شورای امر به معروف در 58 مسجد فعال قم تشکیل شد

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه در ۵۸ مسجد فعال، شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دادیم، مطرح کرد: ۲۶ اتحادیه نیز شورای امر به معروف را تشکیل داده و در سامانه ثبت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم، با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف در تمام ادارات و دستگاه‌ها، اظهار کرد: در گذشته نیز در برخی از ادارات این شورا را داشتند، ولی اقدامی انجام نمی‌شد که در دوره جدید توانستیم آن‌ها را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در ۵۸ مسجد فعال، شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دادیم، مطرح کرد: ۲۶ اتحادیه نیز شورای امر به معروف را تشکیل داده و در سامانه ثبت شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ کافی‌شاپ بدون مجوز در قم فعالیت دارند، عنوان کرد: مقابله با این کافی‌شاپ‌ها در دستورکار اصلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در پنج هیأت مذهبی شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: همچنین این شورا را در برخی از بقاع متبرکه نیز شکل داده‌ایم.

گرجی با اشاره به اینکه در دو شهرستان جدید استان نیز درحال راه‌اندازی دفتر ستاد هستیم، تصریح کرد: همچنین در مراکز بخش‌ها نیز احکامی را صادر کرده‌ایم ولی همچنان در عرصه عملیاتی اقدامی نکردیم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در معرفی نماینده در مراکز بخش‌ها داریم، عدم توانایی حمایت مالی از نماینده امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه بیش از ۳۰ پرونده در عرصه حمایت از آمران به معروف پیگیری کرده‌ایم، یادآور شد: متأسفانه حمایت‌های لازم از ستاد صورت نمی‌گیرد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591062

مهمترین اخبار ایران و جهان: