نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 00:12

۱۰ گروه امدادگر در منطقه سیل زده شهرستان نور فعال شدند

فرماندار شهرستان نور با اشاره به مفقود شدن سه خودرو دز سیلاب شهرستان نور گفت: ۱۰ گروه امدادی بسیج در محل سیلاب حضور دارند و در حال جست و جو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در پی سیلاب و مفقودی سه یا چهارخودرو در منطقه الیمالات نور،بیژن پولادی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آماده باش نیروها بلا فاصله پس از خبر سیل نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و کار امداد رسانی انجام شد اما شدت و ورود حجم زیاد و یکباره آب سه یا چهار دستگاه خودرو طعمه سیل شدند و جست و جو برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

وی افزود: هم اکنون ۱۰ گروه امداد با امکانات در منطقه حضور دارند و به جهت اهمیت موضوع شخص معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز ضمن حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران موارد را رصد و پیگیری می کنند.

فرماندار شهرستان نور از تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه ها خبرداد و خاطر نشان کرد: به همه حاشیه نشینان رودخانه ها، مسیل ها و سد که احتمال خسارت داده می شد تاکید شد خانه های خود را تخلیه و در منازل اقوام حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: سیل برخی از مسیرها از جمله محور گلندرود در منطقه پیچ بدی و محور لاویج را هم مسدود کرده بود که محور گلندرود با توجه به حضور عوامل راهداری و یکدستگاه لودر بازگشایی و تردد برقرار شد و در محور لاویج نیز عملیات بازگشایی در جریان است.

پولادی از آب گرفتگی برخی مناطق شهری خبر داد و گفت: عوامل شهرداری و آتش نشانی در حال بررسی و امداد هستند اما مجدد به همه ساکنان حاشیه رودخانه ها هشدار میدهم و تقاضا دارم منازل خود را تخلیه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575562

مهمترین اخبار ایران و جهان: