نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 20:29

برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان شیروان اعلام شد

مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان، از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در دهه بصیرت خبر داد.

محمد معلم، مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان در گفت‌و‌گو باخبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی شیروان به‌مناسبت دهه بصیرت در نظر دارد برنامه‌های متنوعی اجرا کند.

وی گفت: برگزاری همایش تجلیل از زنان تاثیرگزار متمرکز در موضوع مقاومت و پایداری زن و خانواده و عرصه‌های مختلف از برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان افزود: برگزاری دوره آموزشی با نام بانوان تمدن‌ساز و پویشی بنام «قدردانیم» از جمله برنامه‌های دیگر است که فرزندان قدردان مادران هستند.

معلم تصریح کرد: همچنین قدردان سردار سلیمانی هستیم و در ایام بصیرت و سالروز شهادت سردار در کف میدان کارهای خوبی را به یادگار بگذاریم.

وی اعزام ۱۴ مشاور خانواده به ۱۴ روستا را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و بیان کرد: این مشاوران مباحث مشاوره و خانواده را بحث خواهند کرد.

این مقام مسوول با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار در شیروان خاطر نشان کرد: در ۱۵ نقطه شهر ۲۸۰ بسته معیشتی در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) توزیع خواهد شد.

وی از هماهنگی با ۱۵ روستا جهت ایاب‌و‌ذهاب به‌صورت رایگان خبر داد و گفت: مقرر شد در سالروز شهادت سردار دلها، به عشق سردار و سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به نیت و نذر حضرت زهرا(س) تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها به‌صورت رایگان اهالی را جابه‌جا کنند.

معلم از مسابقه عکس نوشته، عکس نگاشته و طراحی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی و بهترین انتشار آن در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: به ۵ نفر برگزیده هدایای ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان از شکل‌گیری حلقه‌های بصیرتی در ۵۸ مسجد و تشریح ۹ دی و فتنه سال ۸۸ توسط مبلغین این سازمان در این جلسات خبرداد و بیان کرد: با ۲۷ روستا رایزنی شده که سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ذبح گوسفند و توزیع اطعام انجام گیرد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618318

مهمترین اخبار ایران و جهان: