نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 07:10

تداوم جو آرام تا روز سه‌شنبه در استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا بعدازظهر سه‌شنبه (۱۴ آذر) آسمان استان غالباً صاف بوده و وزش باد جنوبی (ملایم تا گاهی تند) تداوم خواهد داشت.

مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا بعدازظهر سه‌شنبه (۱۴ آذر) آسمان استان غالباً صاف بوده و وزش باد جنوبی (ملایم تا گاهی تند) تداوم خواهد داشت و دمای هوا تا روز سه‌شنبه تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت.

وی افزود: از عصر سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت خزری به استان از دمای هوا به‌صورت محسوس کاسته شده و بر میزان ابرها افزوده خواهد شد و در برخی مناطق به ویژه در نوار شرقی استان به‌خصوص نواحی منتهی به استان گیلان رخداد مه و بارش باران در پاره‌ای از اوقات به‌صورت باران ریزه انتظار می‌رود که این وضع جوی با ناپایداری ضعیف تا صبح روز پنجشنبه (۱۶ آذر) در استان ادامه خواهد داشت.

به گفته کوهی تا پایان هفته در غالب مناطق شمالی و مرکزی آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و همچنین طی روز چهارشنبه (۱۵ آذر) اختلال موقت در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593018

مهمترین اخبار ایران و جهان: