نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 12:01

آمادگی آموزش و پرورش چاروسا برای آغاز سال تحصیلی جدید

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از آمادگی این اداره برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا, علی الهامی در نشست با مدیران و معاونان مدارس چاروسا گفت: مدیران مدارس فضای مدارس را آماده برای برگزاری بازگشایی مدارس بکار گیرند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به برنامه های اجرایی آموزش و پرورش چاروسا اشاره و بیان کرد: تنظیم برنامه سالانه ، تقویم اجرایی و برنامه هفتگی مدرسه، تأمین بهداشت محیطی و رعایت پروتکل های بهداشتی، آمادگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، توزیع تمام کتب درسی به دانش آموزان و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سطح مدارس از مهمترین برنامه های آغاز سال تحصیلی در چاروساست.

وی ادامه داد: زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه های تحصیلی در روز شنبه یکم مهر ماه،نواخته و پرچم پر افتخار ایران اسلامی برافراشته گردد و سرود ملی کشور عزیزمان در سراسر کشور طنین انداز شود.

الهامی از آمادگی کامل آموزش و پرورش چاروسا برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

مصطفی نیک نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره آموزش وپرورش نیز در این جلسه در بیان کردند:  مدیر مدرسه مبدا،منبع ومحور تحول است واگر دنبال جامعه آرمانی و وجامعه صالح هستیم باید مدرسه آرمانی و مدرسه صالح داشته باشیم.

وی افزود: مدیران بهترین ها در گستره آموزش و پرورش هستید و انتظار می رود در این ایام مانده به مهرماه با تلاش مضاعف فضای مدرسه را جهت بازگشایی مدارس آماده کنید.

نیک نژاد تصریح کردند: هفته آینده تجهیزات در بین مدارس توزیع می گردد و برخی مدارس نیز رنگ آمیزی و پویا سازی خواهند شد.

در ادامه محمد حسین جلال فر معاون آموزشی و دبیر ستاد بازگشایی مدارس ضمن قدردانی از مدیران، معاونین آموزشی و راهبران آموزشی مدارس گفت: ثبت نام تمامی دانش آموزان در زمان مشخص، تنظیم برنامه های عملیاتی و شناسایی و جذب افراد لازم التعلیم از دیگر برنامه های بود که در ایام مختلف تابستان اجرایی شد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501362

مهمترین اخبار ایران و جهان: