نیوز سیتی!
13 مهر 1402 - 21:26

جمهوری اسلامی نقطه امیدبخش تمامی ملت‌های آزادی‌خواه است

نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب را نقطه امید بخش تمامی ملت‌های آزادی‌خواه دانست و گفت: اکنون انقلاب و امامین انقلاب راه مبارزه با استکبار و چگونگی تکیه بر توان داخلی را به همگان نشان داده و تاریخ را دگرگون کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امشب در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت با بیان اینکه حضور پیرغلامان عصمت و طهارت در گیلان برای مردم ولایتمدار این استان یک افتخار است، اظهار کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون‌های شهدا، ملت‌های مسلمان و پیروان اهل بیت در دنیا بیش از تمامی روزهای تاریخ اسلام عزتمندتر شدند. 

وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و فرهنگی گفت: ملت ایران امروز بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند که نمونه آن برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان اهل بیت است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب را نقطه امید بخش تمامی ملت‌های آزادی‌خواه دانست و بیان کرد: اکنون انقلاب و امامین انقلاب، راه مبارزه با استکبار و چگونگی تکیه بر توان داخلی را به همگان نشان داده و تاریخ را دگرگون کرده است. 

فلاحتی با بیان اینکه کشور ایران اکنون به یک الگو برای دیگر کشورهای جهان مبدل شده است، افزود: ایران اسلامی در سایه تدبیر امامین انقلاب و فداکاری مردم، کارهای بزرگی انجام داد که الگو برای تمامی ملت‌ها شد که مهمترین آن تشکیل جبهه مقاومت و گسترش آن است. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزه‌های دینی و نهضت امام حسین (ع) در ماندگاری دین مبین اسلام گفت: امروز ملت ایران درس ایثار، فداکاری و مبارزه با فساد و ظلم  را از امام‌حسین (ع) آموخته و به بسط آن مشغول هستند.

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان، ایجاد ظرفیت برای تمامی افرادی که می‌توانند شاهکارهای عظیمی را برای ارتقای جامعه اسلامی انجام دهند یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. 

فلاحتی با اشاره به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به کشورهای آزادی‌خواه جهان توسط جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی از کارهای بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد تاب‌آوری در مردم بود زیرا هیچ ملتی تصور نمی‌کرد مردم‌ مظلوم یمن تمامی قدرت‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کند و این از ثمره انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تقویت باورهای اعتقادی مردم پرداخت و اکنون تمامی قدرت‌های جهان در برابر انقلاب منزوی هستند، گفت: رمز مخالفت دنیای کفر و ظالم علیه جمهوری اسلامی، گسترش تعالیم اهل بیت به تمامی نقاط جهان و تبیین آن برای نسل جدید است زیرا استکبار این امر را مانعی برای پیشبرد اهداف خود می‌داند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1528362

مهمترین اخبار ایران و جهان: