نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 20:51

۲ هزار متقاضی دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در سمنان ثبت‌نام کردند

استاندار سمنان گفت: ۲ هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت زمین رایگان نهضت ملی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در استان سمنان ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جشن پویش پیامبر رحمت (ص) و آیین واگذاری ۲۳۸ قطعه زمین ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان سمنان در سالن اجتماعات سرپرستی امور شعب بانک مسکن استان اظهار کرد: توجه به جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، در دستور کار دولت سیزدهم قرار داشته و اقدامات خوبی در این حوزه با جدیت در حال انجام است.

هاشمی ادامه داد: در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت از سیاست‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و واگذاری زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط در قالب این طرح ازجمله بسته‌های تشویقی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین در راستای بیان و اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای صورت‌گرفته توسط دولت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با اجرای این پویش و واگذاری زمین به متقاضیان، تعداد زمین‌های تحویل‌شده در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در استان سمنان به بیش از ۵۰۰ قطعه زمین خواهد رسید و در آینده به تمام افراد ثبت‌نامی، زمین اختصاص می‌یابد.

هاشمی گفت: استان سمنان آمادگی لازم را برای تأمین زمین رایگان به‌منظور اجرای طرح فرزندآوری و قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده دارد.

استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل استان باید اولویت پرداخت تسهیلات خود را به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اختصاص دهند.

هاشمی گفت: بالغ بر ۲ هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت زمین رایگان نهضت ملی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در استان سمنان ثبت‌نام کردند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516762

مهمترین اخبار ایران و جهان: