نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 05:43

ضرب الاجل برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ‌ها اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ‌ها اقدام شود. 

وی گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در این پارکینگ‌ها، جزء اموال مردم هستند و مسؤولان ذیربط به عنوان امین مردم باید از این اموال مراقبت و حفاظت کنند.

رئیس کل دادگستری با انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی موجود در پارکینگ‌های تصادفات استان گفت: این گونه جایگاه ها به هیچ وجه شایسته نگهداری اموال مردم نیست و باید در اسرع وقت و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تخلیه این وسایل نقلیه از پارکینگ‌های مذکور اقدام شود.

اکبری تاکید کرد: در کمترین زمان ممکن با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به اخذ استعلامات لازم، برگزاری مزایده و نهایتاً تخلیه کامل این پارکینگ‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، امری ضروری است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان مازندران، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران، رئیس پلیس آگاهی استان و رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در این بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران را همراهی کردند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474362

مهمترین اخبار ایران و جهان: