نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:36

مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج_ مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عیسی عباسی افزود: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقا میر (ع) در ساعت ۱۶ و ۳٠ دقیقه برگزار و چهار موکب در مسیر به زائرین خدمات ارائه می‌دهد.

وی ابراز داشت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت ۷ و ۳٠ دقیقه صبح از فلکه فرودگاه به طرف حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) پیش‌بینی شده و تعداد ۶ موکب هم در مسیر مستقر می‌شود.

عباسی تصریح کرد: این همایش پیاده‌روی در شهرستان دنا در چند نقطه برگزار می‌شود و در شهر سی‌سخت از امامزاده سید محمد (ع) به طرف امامزاده شاه عسکر (ع) است.

وی ابراز داشت: همچنین روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین (ع). روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار (ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی‌بی زهرا خاتون (س) راهپیمایی جاماندگان اربعین را از ساعت ۸ و ۳٠ دقیقه صبح و فعالیت ۲۰ موکب داریم.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی شهرستان مارگون ساعت ۱۰ صبح از مصلای نماز جمعه به طرف تپه نورالشهدا است و تعداد سه موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

عباسی با اشاره به اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در باشت از فلکه باوی آغاز می‌شود و مکان تجمع امامزاده سید محمد (ع) است، گفت: ساعت حرکت ۵ و ۳٠ دقیقه صبح است و تعداد ۴ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

عباسی افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در لنده از روستای مونه از مقابل ساختمان سپاه به طرف امامزاده عمادالدین از ساعت ۶ صبح و ۷ موکب نیز در مسیر پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: مکان دوم پیاده‌روی جاماندگان اربعین لنده از سپاه لنده به طرف مصلای نماز جمعه و ساعت حرکت ۱۷ و ۳٠ دقیقه بوده و یک موکب پیش‌بینی شده است.

عباسی به زمان و مکان پیاده‌روی در شهرستان بهمئی اشاره و عنوان کرد: مراسم پیاده‌روی از فلکه مرکزی به طرف گلزار شهدای گمنام مسجد شهیدان «چشان‌زاده» در ساعت حرکت ۱۷ پیش‌بینی شده و سه موکب در مسیر خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: پیاده‌روی شهرستان چرام ساعت ۱۶ عصر از میدان فرشته به طرف امامزاده بی‌بی رشیده خاتون (س) خواهد بود و ۱۰ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

عباسی گفت: همایش پیاده‌روی در شهرستان بویراحمد شهر یاسوج از میدان شهدای هفتم تیر به طرف امامزاده مختار (ع) در ساعت ۸ و ۳٠ صبح پیش‌بینی شده و تعداد ۱۲ موکب هم خدمات ارائه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483018

مهمترین اخبار ایران و جهان: