نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:31

۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سمنان- فرماندار سمنان گفت: بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در نخستین روز از هفته دولت، در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی صبح پنجشنبه در مراسم آغازین روز هفته دولت استان سمنان به میزبانی امامزاده یحیی (ع) بیان کرد: در نخستین روز هفته دولت، بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در دو بخش افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان سمنان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم، امروز هیچ کارگری در شهرستان سمنان دغدغه‌ای در خصوص فرصت شغلی ندارد، افزود: تعداد واحدهای راکد بازگشته به تولید در دولت سیزدهم افزایش چشم گیر داشته است.

فرماندار سمنان همچنین گفت: تعداد ۲۲ واحد صد درصد راکد در شهرستان سمنان طی دو سال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته و بالغ بر ۷۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

بهرامی با بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری شش طرح اقتصادی در شهرستان به بهره برداری می‌رسد، ابراز کرد: برای این طرح‌ها دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دو طرح اقتصادی دیگر نیز طی هفته دولت در شهرستان سمنان کلنگ زنی می‌شود، گفت: برای این طرح‌ها یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465762

مهمترین اخبار ایران و جهان: