نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 22:55

استاندار مازندران: کشتی‌گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند

استاندار مازندران در آئین بدرقه ملی پوشان کشتی گفت: کشتی گیران حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران به همراه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شایگان رئیس هیأت کشتی مازندران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و از کشتی‌گیران مازندرانی و کادر فنی تجلیل به عمل آورد. 

استاندار مازندران در جمع ملی‌پوشان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و کادر فنی ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمات صورت گرفته برای آماده‌سازی کشتی‌گیران تیم ملی گفت: کشتی یکی از اصیل‌ترین ورزش‌های تمدنی ایران است و با وجود اینکه همه ورزش‌ها و ورزشکاران مورد احترام هستند اما کشتی با فرهنگ ما عجین شده است.

استاندار مازندران کشتی‌گیران را حامل فرهنگ و تمدن ایرانی دانست و گفت: شما سفیران اصلی کشتی هستید و دعای خیر همه مردم پشتیبان شماست.

وی در ادامه با تاکید بر رسالت مهم ورزشکاران افزود: شما انتخاب شدید که الگوی جوانان مازندران و ایران باشید و بهترین خصوصیت شما کشتی گیران اخلاق‌مداری است چرا که آن چیزی که امروز از پهلوان تختی به جای مانده اخلاق است و حسن یزدانی عزیز تختی زمانه هستند.

استاندار مازندران در این مراسم، حامل پرچم متبرک به بارگاه امام رضا علیه السلام برای ملی‌پوشان بود که مورد استقبال کشتی‌گیران و کادر فنی قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495362

مهمترین اخبار ایران و جهان: