نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 10:10

امام جمعه جدید شهرستان میانه معرفی شد

تبریز- آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان میانه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان میانه شامگاه دوشنبه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار و حجت‌الاسلام رشادی به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

گفتنی است حجت الاسلام رشادی پیش از این به مدت دو سال مسؤلیت امامت جمعه شهرستان کلیبر را برعهده داشت و در سوابق خود امامت جمعه شهرستان‌های پارس آباد و هشترود و نیز تبلیغ و تدریس در کشورهای همچون امارات متحده عربی، بلاروس و آذربایجان و همچنین تألیف دو کتاب با عناوین «آشنایی با علم حدیث» و «آموزش بدون استاد» در کارنامه خود دارد.

در بخشی از حکم امام جمعه جدید میانه آمده است: حجت الاسلام والمسلمین آقای سید سعید رشادی، براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، جنابعالی به عنوان امام جمعه شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

در تقدیرنامه امام جمعه سابق نیز از زحمات حجت الاسلام والمسلمین آقای عبدالله محمدی در سنگر نماز جمعه میانه قدردانی شده است.

در این برنامه حکم امام جمعه جدید و تقدیر نامه امام جمعه سابق توسط مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان حجت الاسلام والمسلمین مشهوری قرائت و توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حضرت حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام آل هاشم اهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495762

مهمترین اخبار ایران و جهان: