نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 10:43

دستگیری 50 متهم سرقت، معتاد و خرده فروش مواد مخدر در رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان ازشناسایی و دستگیری 50 سارق ، توزیع کننده مواد مخدر و متهم تحت تعقیب قضائی در یک ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین زارعی امروز در تشریح این خبر گفت: در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان و سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و تحت تعقیب ، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 با همکاری پاسگاه های انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در حوزه استحفاظی موفق شدند در مرداد ماه مجموعا 50 متهم شامل 36 سارق ، 8 معتاد و 6 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اجرای منظم و مستمر طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح های محله محور ، عمده اتهامات و سوابق متهمان دستگیر شده را خرده فروشی موادمخدر و سرقت عنوان کرده و اظهار داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم مختلف به ویژه سرقت دارد لازم است شهروندان درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های 110به پلیس گزارش نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463562

مهمترین اخبار ایران و جهان: