نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 07:50

کارخانه: قهرمان بازی های آسیایی هستیم و انگیره بالایی داریم

مدیر کاروان اعزامی تیم ملی والیبال به برزیل گفت: ایران قهرمان بازی های آسیایی شده و انگیزه زیادی برای مسابقات انتخابی المپیک دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی کارخانه در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر ریودوژانیرو درمورد شرایط کلی ملی پوشان و رقابت های انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم ملی سفر طولانی و سختی داشت. ما هدف بزرگی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند. ما قبل از المپیک باید در رقابت های انتخابی حاضر شویم و باید با موفقیت کار خود را تمام کنیم.

وی ادامه داد: با روحیه مضاعفی به برزیل آمده ایم. ما قهرمان بازی های آسیایی شدیم واین موضوع قطعاً به ما کمک خواهد کرد تا در شرایط مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی های سختی داریم، اما مصمم و جدی هستیم. این سفر طولانی بود، اما عیار المپیک بالا است و طلای آن مسابقات 24 عیار است. تمام بازیکنان دوست دارند که در المپیک باشند و این موضوع به تیم کمک می کند و انگیزه بازیکنان را بالا برده است.

مدیر کاروان اعزامی تیم ملی به برزیل خاطرنشان کرد: برای حضور در المپیک باید از تمام قابلیت های خود استفاده کرده و کیفیت کارمان را بالا ببریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعاً بازیکنان و کادر فنی باتجربه ما این موضوع را به خوبی می دانند و تمام تلاش شان را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519718

مهمترین اخبار ایران و جهان: