نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 07:54

تشکیل پرونده برای ۳ پزشک متخلف در قزوین

رئیس شعبه چهار تعزیرات حکومتی قزوین از تشکیل پرونده برای سه پزشک متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر جان احمدی اظهار کرد: با تشدید نظارت ها و در سرکشی به مراکز بیمارستانی، بهداشتی، درمانی به شش مطب پزشک سرکشی و برای دو پزشک متخصص داخلی زنان به دلیل دیافت وجه اضافه و یک پزشک عمومی برای نداشتن پروانه کار، پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: نسبت به حقوق همه شهروندان مسوولیم و با هر آنچه که سلامت همگانی به ویژه بیماران را به خطر اندازد به شدت برخورد می کنیم.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین به پیامدهای تخلف واحدهای درمانی که پروانه کار ندارند یا اقدام به گرانفروشی، تقلب، دریافت پول بیش از نرخ های مصوب پزشکی یا دریافت وجوه به اصطلاح زیر میزی می کنند، هشدار داد.

جان احمدی با بیان اینکه روند رسیدگی به تخلفات واحدهای درمانی مانند دیگر صنوف پیگیری می شود، اضافه کرد: شهروندان در مراکز درمانی و بیمارستانی از پرداخت هرگونه پول اضافه خودداری و در صورت مشاهده تخلف با مراجعه به سامانه www.tazirat135.ir گزارش خود را ثبت کنند.

این مسوول در پایان گفت: با تشدید نظارت بر مراکز درمانی در ده روز نخست شهریورماه برای پنج پزشک، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480662

مهمترین اخبار ایران و جهان: